viernes, 13 de abril de 2012

La dansa del vestit (Txarango)

Gairebé totes les cançons de Txarango es poden treure amb Sol, Re i Do, tot i que les cançons originals segurament no siguin amb aquests acords. Aquesta és una cançó molt especial i molt tranquil·la i ells la toquen amb molts puntejats que serien interessants de treure, si algú els sap fer que comparteixi la fòrmula secreta!

SOL-------RE-------DO--------RE----------SOL
Cerca innocent algun tresor, com un petó de licor
----RE--------DO------RE
una tarda vora el foc
SOL------RE-------DO------------RE-------SOL
Cerca l'essència de l'amor, tan màgic tan diví
--------------RE---------DO----------RE
abraçat a un arc de Sant Martí

SOL----RE-----------DO-------------RE--------SOL
Vols la dansa del vestit? Vull la lluna dins del llit,
--------RE-----------DO--
fer-te la cullera a mitja nit.
RE----------------SOL- RE---------------
Em quedaré despert, recordo el que vas dir
DO----------------RE
és tan maco tan petit

SOL------RE----------DO--------RE----------SOL
En tens prou amb els teus dits, la manera de mirar
------RE---------------DO----------------RE------------SOL----------
són aquells ulls marró clar que em tornen boig de ser del món de mai més
RE------------DO------------RE
on el temps i el sol no marxen mai
------SOL--RE--DO---SOL
laraila.............. lai lai la

DO----------RE------SOL-------RE
Desperto de nou i sóc allà, camí de tu
DO----------RE-------SOL-------RE
entre totes les estrelles jo vull estar amb tu
DO----------RE------SOL--------RE
ets tot allò que em porta a mi inclús la mort
------------DO--RE---------SOL
i em fa més fort, vull ser un camí
---------RE--------DO
un caminar amb el cor

SOL----RE-DO----RE-------SOL-----RE-----DO---RE
Boooooon dia, i un llum serè, amb un petó matiner
SOL--RE-----DO--RE-----------SOL
oceànica sensació, recordo aquella olor
RE-------------DO------------RE------SOL
tan dolç i a poc a poc fent-nos l'amor i ja està
RE-------------DO-------RE--------SOL
La mirada del món, reflexiu i convençut,
--RE--------------DO----------------RE
que colze a colze junts són molt més que un
-------SOL---------RE------------DO--------------RE
bonica vola amunt i molt amunt, jo sempre seré amb tu
---SOL-RE-DO---SOL
laraila........ lai lai la

DO----------RE------SOL-------RE
Desperto de nou i sóc allà, camí de tu
DO----------RE-------SOL-------RE
entre totes les estrelles jo vull estar amb tu
DO----------RE------SOL--------RE
ets tot allò que em porta a mi inclús la mort
------------DO--RE---------SOL
i em fa més fort, vull ser un camí
---------RE--------DO
un caminar amb el cor





5 comentarios:

  1. felicitaaats mencanta aquest bloogg :DDD fan n1!

    ResponderEliminar
  2. http://www.youtube.com/watch?v=7AEncBJEOQ8

    ResponderEliminar
  3. Els acords estan bé, m'agradaria comentar-te però que hi ha un petit error a la lletra: Enlloc de "ja està" la lletra diu "aïllats de".

    Aquí:

    RE-------------DO------------RE------SOL
    tan dolç i a poc a poc fent-nos l'amor i ja està

    ResponderEliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar